• تهران، خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، روبه روی اداره پست، پلاک 458، واحد 7
  • info@speedco.ir
  • 021-66575901

سامانه تیکتینگ

سامانه تیکتینگ

مطابق با این سامانه بخش ‏های مختلف سازمان امکان ارتباط با مسئولین مرتبط پیرامون اعلام شکایات، پیشنهادات، پرسشگری، مطالبه‏ گری و غیره را خواهند داشت. این سامانه به گونه ای طراحی شده است که امکان تعریف مراکز رسیدگی را به سه صورت متمرکز، سلسله مراتبی و توزیع شده فراهم می آورد. که این مراکز براساس نحوه تعریف امکان تبادل تیکت را تا حصول نتیجه ما بین خود خواهند داشت. این سامانه رسیدگی به گزارش ‏ها را منظم و منسجم ‏تر می‏نماید همچنین پیگیری گزارش ‏ها را تسهیل می ‏بخشد.

سامانه تیکتینگ
سامانه تیکتینگ

 

قابلیت‏های سامانه

  • تعریف انواع دبیرخانه ‏ها به صورت انواع متمرکز/ سلسله مراتبی / توزیع شده
  • تعیین انواع موضوعات قابل تیکت
  • ارسال تیکت توسط کاربران در چارچوب موضوعات تعیین شده
  • تعیین انواع نقش‏ های مدیر دبیرخانه، جانشین، ناظر و کارشناس در دبیرخانه
  • رسیدگی به تیکت ‏های ارسال شده توسط کاربران در دبیرخانه ‏ها
  • امکان تعامل مستمر کارشناس با کاربر پیرامون تیکت ایجاد شده
  • امکان ارجاع پرونده/ تیکت توسط یک کارشناس به یک کارشناس دیگر
  • انواع گزارشات پیرامون تیکت‏ های ایجاد شده در قالب موضوعات تعریف شده
  • فرایند رسیدگی به تیکت تا اتمام یافتن آن